shopping time - Reisverslag uit Sondu, Kenia van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu shopping time - Reisverslag uit Sondu, Kenia van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu

shopping time

06 November 2016 | Kenia, Sondu

Vanochtend wakker met een heerlijk zonnetje. Ontbijten in de zon. Heerlijk toch!
Vanochtend samen met Pamela naar Kisumu. We zijn met openbaar vervoer gegaan. Eerst 5 km op de motor. (Zonder helm) de zon brandde er op los dus het winde op de motor was zeer prettige bijkomstigheid.
Eenmaal in sondu. Een private taxi genomen die ons direct naar kisumu bracht. In een grote winkel waar je werkelijk alles vindt van onderbroek tot prullenbakken. Van gebak tot televisies. De winkel was benauwd en enorme vieze lucht hing er. Ik was al beetje misselijk dat werd er niet beter op. Ik zag toen een flesje cola in de koelkast en heb die in een no time naar binnen geslurkt (bij de kassa leeg flesje afgerekend

• 07 November 2016 - 08:22

Simone:

Lieve Christa, wat fijn dat je er weer bent! Wat zullen ze blij zijn met jullie komst! Geniet ervan en succes met de things to do. Dikke knuffel vooral aan alle kindjes van bondokids:)

• 07 November 2016 - 17:32

Hans & Aukje:

Lieve Christa en Andrea, heerlijk die zon. Om jaloers op te worden. Het is hier lekker koud. Lekker om samen te shoppen in Kisumu. Geniet van het Keniaanse leven daar. Dikke knuffel van de buurtjes.

• 07 November 2016 - 21:58

Anja:

Lieve Christa ,leuk dat wij hier wat mee krijgen van jullie ervaringen in Kenia. Geniet ervan en heel veel
    succes daar. Mooie foto`s hoor en lekker weer zo te zien. Groetjes Anja

• 08 November 2016 - 07:10

Sjoerd En Maike:

Hoi lieve mama, wat een leuk verhaal. Wel winnen met UNO spelen hoor.Alles gaat goed in Zwolle.