Laat mij jouw stem zijn! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu Laat mij jouw stem zijn! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu

Laat mij jouw stem zijn!

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2018 | Nederland, Nederland


A.s. dinsdag stap ik voor de 14e keer in het vliegtuig in op weg naar Kenia. Ditmaal in mijn eentje.

In 2,5 week zal verbinden, verbreden, verdiepen, vernieuwen en ontmoetingen met kind en medewerkers centraal staan. Door een lach, een traan, een zucht, een omhelzing, wil ik mijn liefde uitdelen aan de mensen die God op mijn pad brengt!

Op weg naar mijn werk in de auto hoorde ik een lied. Het raakte me diep in mijn hart.
Het geeft zo goed weer waarom ik naar Kenia ga, dit geldt overigens niet alleen voor alle 200 kinderen op het centrum maar ook voor de volwassenen die echt me dierbaar van mij zijn geworden. Ik zie hen ook hard werken voor een beter toekomst.

Laat mij jouw stem zijn! (Reni/Elisa)

Als ik denk aan onrecht, denk ik aan jou, denk ik aan de leegte in je ogen Als ik denk aan onrecht, hoe oneerlijk het is, dat je arm bent door waar jij bent geboren Dan vraag ik mij af:

(Refrein) Wie kijkt er naar jou om, wie komt er op voor jou? Wie vertelt de wereld dat het zo niet langer gaat? Wie ziet jou nu nog staan, wie staat er op voor jou? Wie is jouw stem, zodat de wereld wordt geraakt?

Als ik denk aan onrecht, denk ik aan jou, Dan zie ik jou hard werken, maar niet spelen Als ik denk aan onrecht, hoe onwerk’lijk het is, Dat het lijkt dat niemand het iets kan schelen. Dan vraag ik mij af:

Wie kijkt er naar jou om, wie komt er op voor jou? Wie vertelt de wereld dat het zo niet langer gaat? Wie ziet jou nu nog staan, wie staat er op voor jou? Wie is jouw stem, zodat de wereld wordt geraakt?

(Bridge) Laat mij jouw stem zijn, laat mij vertellen, dat jouw leven waarde heeft! Laat mij jouw stem zijn, Laat mij het roepen, zodat iedereen het weet!

Het is tijd dat wij gaan staan. Het is tijd dat wij gaan kiezen. Het is tijd dat wij zelf de verandering gaan zijn.


Ik wil jullie bedanken voor alle lieve berichten, wensen, gebeden, knuffels, bemoedigingen en financiële bijdrage die ik afgelopen week ontvangen heb. Ik heb er zin in!


Herfstgroet Christa

  • 18 November 2018 - 17:58

    Saskia:

    Oh jee... nu al bijna de 20e! Mag het een zegen zijn voor jullie allen dat jullie elkaar zien in jullie diepste zijn! Met alles er op en er aan.
    Hele goede tijd gewenst!!

  • 19 November 2018 - 01:45

    Ineke Rop:

    We wachten op je Christa..men kijkt naar jou komst uit. Safe journey

  • 19 November 2018 - 05:36

    Joan:

    leuk om je verslagen weer te (gaan) lezen. Prachtig lied. Ook uit mijn hart gegrepen. Doe iedereen de groeten. Met name die toffe, leuke, grappige vrouw waarmee je op de foto staat. Ben even vergeten hoe ze heet. Maar ze is geweldig!

  • 19 November 2018 - 06:19

    Mieke:

    Wat een prachtig lied! Goede reis en een een fijne tijd!

  • 19 November 2018 - 09:58

    Hennie Berends:

    Hoi Christa, Lang naar uitgekeken, lang naar toegewerkt, nu is het bijna zover en mag je dit mooie lied in praktijk brengen! Een gezegende tijd, groet iedereen ook van mij en vertel maar dat ik er heel erg naar januari uitzie. Warme groet vanuit Ghana, Hennie

  • 19 November 2018 - 10:26

    Bart En Joke:

    Hoi Christa, een hele goede tijd en voor nu een hele goede reis gewenst ! Groetjes

  • 20 November 2018 - 11:19

    Hans En Aukje:

    Lieve buuf, een hele goede reis gewenst. We gaan in gedachten met je mee. Wat een prachtig lied. We wensen je een hele goede en gezegende tijd in Kenia. Wat fantastisch om straks alle mensen daar weer te mogen zien en te begroeten. Geniet van je reis en je tijd in Kenia.

  • 20 November 2018 - 17:41

    Petra:

    Mungu ni mwema, ni mwema kwangu
    Mungu ni mwema, ni mwema kwangu
    Mungu ni mwema, Mungu ni mwema
    Mungu ni mwema ni mwema Kwangu

    heel veel genieten zegen zijn dikke knuffel Peet

  • 21 November 2018 - 12:39

    .marleen:

    Hé lieve Chris..
    Ben je al op bestemming? Hopelijk heb je een goede reis gehad. Fijne tijd en veel succes met alle plannen!
    X marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 59508

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 09 December 2018

Liefde maakt van een huis een thuis

02 November 2016 - 20 November 2016

Samen met Andrea naar Kenia

11 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

Kenia 2015

03 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Kenia 2013

06 Juli 2012 - 14 Juli 2012

Nyanchama en Familie bezoeken

06 December 2010 - 14 Januari 2011

Christaenmark naar kenia

Landen bezocht: