Bezoek aan Nyanchama en Familie - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu Bezoek aan Nyanchama en Familie - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van christaenmarkinkenia - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Nyanchama en Familie

Door: christaenmarkinkenia

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2012 | Nederland, Zwolle


Op woensdag 4 juli is mijn lieve dochter uit Kenia Nyanchama overleden. Totaal onverwachts. Ze is in het ziekenhuis overleden aan ws een longontsteking. In Kenia regent het nu heel veel, en voor de Kenianen is het koud, veel longen worden zo geïnfecteerd.



Het is een schok en wat een verdriet brengt het met zich mee. Zoveel emoties komen los.



Ik stap vanavond het vliegtuig in om naar Kenia te gaan. Mark en de kinderen blijven in Nederland.

Ik zal de begravenis bijwonen en verdere ondersteuning bieden.

Het is 13 jaar geleden dat ik haar ontmoet hebt, en deze foto is afgelopen 2011 genomen. Ze werd 20 jaar!!

We hadden nog zoveel toekomstplannen met haar!



Maike zei de ochtend toen ze het hoorde: Mam ze is echt een dochter van je he, en zo is het ook, maar Mam ze is nu toch bij God dat is wel mooi"" Ik kan het alleen maar beamen...



Willen jullie voor ons bidden, toch wel spannend om alleen te gaan en Mark achter te laten.

Zaterdag 14 juli kom ik s’ avonds weer terug.



Veel liefs,

Christa



  • 06 Juli 2012 - 05:46

    Petra:

    Heel veel sterkte Chris ! God bless. Xx peet

  • 06 Juli 2012 - 06:25

    Andrea:

    Lieve christa,
    Heel veel sterkte met zo'n groot verdriet. Ik zal in gedachten en in mijn gebeden met je meereizen. Liefs en een dikke knuffel

  • 06 Juli 2012 - 07:14

    Hannie:

    We bidden voor jullie en speciaal voor jou als je alleen op reis gaat. Veel sterkte!

  • 06 Juli 2012 - 07:16

    Marian Van Dijk:

    Ach .......... gecondoleerd Christa. Ik zal aan jou en jullie denken. Sterkte en rust ondanks alles toegebeden.

    Lieve groeten,
    Marian.

  • 06 Juli 2012 - 10:08

    Mary:

    lieve Chris en Mark

    gecondoleerd, ik kan me als de dag van gisteren jullie bruiloft herinneren waar ik je mooie meid voor het eerst heb ontmoet! Pas goed op jezelf lieve kanjer en hoop je weer snel eens te zien. Dikke knuffel

  • 06 Juli 2012 - 10:52

    Judith:

    Lieve Christa,

    Wat heftig allemaal. Ik wens je heel veel sterkte! Goede reis en kom veilig weer terug. Liefs judith

  • 06 Juli 2012 - 11:20

    Bart En Gonnie:

    Tjonge........wat een schrik voor jou!!
    Er zijn veel dingen in het leven die in je oog springen, maar slechts enkele zullen je hart raken!! Dit zal er 1 van zijn, heel veel sterkte meid.

    Liefs

  • 06 Juli 2012 - 12:27

    Liesbeth:

    Hoi Christa,

    Ach, wat een naar nieuws... en ja, ik snap dat het veel emoties oproept. Ik vond het van Omondi al zwaar en ik kan me voorstellen dat het voor jou nog heftiger moet zijn.

    Goed dat je er naar toe gaat en er kan zijn. Maar dat is ook spannend! Ik wens je veel sterkte en ik denk aan je.

    Lieve groet,
    Liesbeth Veldhuizen

  • 06 Juli 2012 - 13:00

    Marleen :

    Lieve Chris,
    Een hele dikke knuf voor jou en God bless. Sterkte met alles, ook voor Mark en de kids. Bid voor jullie.

  • 06 Juli 2012 - 18:05

    Hans En Aukje:

    Lieve Christa,

    We hopen dat je veilig bent aangekomen als je dit leest. Heel veel sterkte komende week om afscheid te nemen van Nyanchama.

    Liefs van je buurtjes

  • 06 Juli 2012 - 19:57

    Jeanette:

    In gedachte ben ik bij jou!!!
    kus je Zus

  • 06 Juli 2012 - 20:21

    Leny Hagenbeek:

    Hallo Christa, ik leef met je mee, en ik geef je veel kracht toe om dit verdriet een plekje te kunnen geven. Kijk naar boven er is een sterretje dat naar jou, mark en je kinderen zal blijven stralen. En die ster zal zeggen, hier ben ik ook gelukkig en heb mijn plekje en de warmte gevonden. Heel veel sterkte want je moet hier door heen, maar geloof mij, alles zal goed komen. Veel liefs van leny

  • 06 Juli 2012 - 20:37

    Carolien Jonker:

    Lieve Christa,
    Ga met God!

  • 06 Juli 2012 - 20:42

    Ineke Rop:

    Hoi Christa,

    Denk aan je/jullie/allemaal.
    Liefs

  • 06 Juli 2012 - 20:57

    Yvette:

    Tsjonge, wat een onverwachts verdrietig nieuws voor jou, Mark en de kinderen... Ik kan me herinneren, dat ze ooit eens bij ons op kring is geweest. Toen was ze nog veel jonger. Ik wens je heel veel sterkte en bid voor jou en Mark en de kinderen, dat het ondanks alles goede dagen mogen worden.

  • 07 Juli 2012 - 06:45

    Marleen:

    Lieve Christa, ik hoop dat je goed bent aangekomen. Best een hele onderneming! Ik ken deze foto, hij hangt ergens in je huis. Wat fijn dat je er kan zijn voor haar en haar nabestaanden.
    x marleen

  • 07 Juli 2012 - 17:57

    Leida En Jan Willem:

    lieve Christa, heel veel sterkte en wat een mooie foto. Bijzonder dat we haar hebben mogen ontmoeten in Kenia, maar dat ze nu niet meer hier op aarde leeft, maar nu bij God mag zijn, daar heeft ze het veel beter!

  • 08 Juli 2012 - 06:50

    Sjoerd En Maike:

    Hoi Lieve mama, we zijn trots op jou.
    We missen jou wel, maar papa zorgt goed voor ons.
    Veel sterkte de komende dagen.
    De here GOD zorgt voor jou, voor Nyanchma en haar familie.
    Een dikke knuffel van ons.

  • 09 Juli 2012 - 04:21

    Jan-Willem&Mattanja:

    Lieve Christa,
    Hoop dat je goed bent aangekomen,
    Gelukkig heb ik je net voor die tijd nog even gesproken.
    Heel veel sterkte en troost gewenst en we bidden voor je ook voor Mark en de kinderen.
    xxx en liefs van JW en Mattan en kids

  • 09 Juli 2012 - 19:48

    Sandra:

    Lieve Christa, Wij wensen je heel veel sterkte en bidden voor jullie!
    Fijn dat je erbij kunt zijn.

  • 09 Juli 2012 - 20:17

    Helma:

    Wat erg.. lees nu pas je bericht. Heel veel sterkte en kracht gewenst..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 59537

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 09 December 2018

Liefde maakt van een huis een thuis

02 November 2016 - 20 November 2016

Samen met Andrea naar Kenia

11 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

Kenia 2015

03 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Kenia 2013

06 Juli 2012 - 14 Juli 2012

Nyanchama en Familie bezoeken

06 December 2010 - 14 Januari 2011

Christaenmark naar kenia

Landen bezocht: